fbpx

תשלום מאובטח בכרטיס אשראי או דרך פייפאל

100% קוסמטיקה טבעית באישור תו התקן NATRUE

חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תתחדש.י

מגיע לך באלם שפתיים במתנה*
*מוגבל ליחידה אחת לכל לקוח/ה במשך תקופת המבצע

סרום הלילה שלנו​

הגישה הייחודית של ד"ר האושקה לטיפול בעור הפנים בלילה

לספר לך סוד קטן? כשאנחנו ישנים בלילה, העור שלנו דווקא ערני מאוד. אנחנו מצייתים למקצב  המתחלף הזה כל יום בחיינו. בעוד שבמהלך היום, גופנו פתוח לסביבה וסופג רשמים וחומרי הזנה, הלילה שמור לעיבוד כל מה שספגנו ולהתכוננות ליום החדש שמצפה לנו.

עורך משתמש בזמן המנוחה הלילי לשיקום פנימי עמוק ולייצור של חומרים חדשים. בלילה, כשהעור אינו צריך להתגונן מפני השפעות הסביבה, הוא יכול להיפתח ולנקות את עצמו בצורה הטובה ביותר. בתהליך זה, הוא פולט חומרים מטבוליים עודפים. 

בבוקר המחרת עורך נראה חיוני ורענן  – במיוחד אם תמכת בו בלילה בעזרת קרם הלילה הנכון.

מוצרי סדרת הלילה של ד”ר האושקה תומכים בתהליכי השיקום הלילי בעזרת טיפוח על בסיס מים, המתחשב במקצב הטבעי של העור.

רוצה לדעת עוד על מוצרי טיפוח ללילה של ד"ר האושקה? ראיון עם אלנה פלקוביץ

מנהלת מחלקת מוצרי הטיפוח לעור בחברת WALA Heilmittel GmbH מספרת על מוצרי הטיפוח ללילה – מוצרים על בסיס מים בתוספת תמציות צמחי מרפא, המספקים לעור תמריצים חשובים.

לקוחות רבים אינם מודעים לקיומם של מוצרי הטיפוח ללילה של ד"ר האושקה. מה יש לך, כמומחית, לומר להם?

יש לנו מגוון מלא של מוצרי טיפוח לילה, לפי תפיסה שהיא ייחודית לנו. אנחנו בוחרים בפורמולות ממריצות על בסיס מים, המסייעות לעור בתהליכי ההתחדשות הליליים. אנו מסתמכים על תפיסה זו מאז יצירתו של מוצר הטיפוח הראשון של ד”ר האושקה בשנת 1967.

תוכלי להרחיב על תהליכי ההתחדשות שהזכרת?

בלילה, כשאנו נחים, העור שלנו נעשה פעיל. תהליכים מטבוליים רבים, לדוגמה, מתרחשים בשעות האלה. העור מנקה ומחדש את עצמו בשעות הלילה. הוא מפריש חומרים עודפים ומייצר חומרים חדשים. מוצרי הטיפוח שלנו שואפים לתמוך בתהליכים הללו.

אמרת שאתם משתמשים בנוסחאות על בסיס מים במוצרי הטיפוח ללילה. מדוע אינכם מציעים קרמים ללילה על בסיס שמן?

קרמים על בסיס שמן מגנים על העור, ולכן הם מיועדים לשעות היום. בלילה העור אינו מתמקד עוד בהגנה. מוצרים על בסיס מים, ללא שמן, מתאימים יותר לזמן זה. הם משמשים דוגמה לעור, ומדגימים תהליך מטבולי דינמי, פתוח וחיוני. הדבר המתאים ביותר לכך הוא סם החיים: המים. המים גם אינם מפריעים להפרשה פעילה של חומרים עודפים.

איך בדיוק תומכים המוצרים בעור במהלך הלילה?

הנוסחאות שאנו משתמשים בהן מדויקות ומאוזנות מאוד, ומבוססות על תמציות צמחי מרפא ועל מינרלים שנבחרו בקפידה. בפיתוח המוצרים הסתמכנו על הניסיון הרפואי והפרמקולוגי העשיר שלנו. הנוסחאות האלה הן התשובה שלנו לצורכי העור בלילה. הרכיבים ממריצים את היכולות הטבעיות של העור ומווסתות את התהליכים המטבוליים העדינים המתרחשים בו. הם מאפשרים לעור לווסת את התפקידים שהוא ממלא.

דיברת על טווח שלם של מוצרי טיפוח ללילה. מה הם כוללים?

אנו מבחינים בין מוצרי טיפוח בסיסיים לשימוש בלילה לבין מוצרים שהם חלק ממחזור טיפוח בן 28 יום. משטר הטיפוח הבסיסי ללילה כולל שלושה צעדים: ניקוי, איזון וחיוניות. המוצר המרכזי במחזור הטיפוח של 28 יום הוא האמפולה הטיפולית ללילה, אמפולה המשקמת וממריצה את העור.

מדוע מחזור הטיפוח נמשך 28 יום?

חולפים 28 ימים עד שכל התאים בעור האנושי משלימים את התחדשותם. האמפולה הטיפולית ללילה תומכת במקצב בן 28 יום בעזרת צמחי מרפא כמו ורד, נטופית רפואית ואנטיליס, בתוספת שושן כסף ושושן צחור – כולם בעלי חיוניות רבה בזכות ההכנה המקצבית. האמפולה הטיפולית ללילה משמשת דוגמה לעור. היא מלמדת את העור לחזור למצבו הטבעי. 

מאין בא הרעיון למוצרי טיפוח ללילה על בסיס מים?

אנו מודים לאליזבת זיגמונד על ההשראה לכך. הקוסמטיקאית והחוקרת הווינאית פיתחה קשת של מוצרי קוסמטיקה טבעית משלה בשנות החמישים של המאה הקודמת. בשנות השישים היה לה תפקיד חשוב בפיתוח מוצרי הטיפוח לעור של ד”ר האושקה. היא למדה רפואה במשך שני סמסטרים בווינה ובילתה זמן רב בחקר הפיזיולוגיה של העור. תצפיותיה גרמו לה להעלות השערה שמוצרי טיפוח ללא שמן יטיבו עם העור, והבדיקות שערכה אישרו זאת. יש ציטוט נהדר של אליזבת זיגמונד משנות השישים, התקופה שבה פותחו מוצרי הטיפוח הראשונים של ד”ר האושקה. היא התגוררה אז בשבדיה והייתה מעורבת בעבודת הפיתוח מרחוק. עם פיתוח האמפולות הטיפוליות ללילה של ד”ר האושקה, היא כתבה: “ערכתי על עצמי טיפול עור מלא בהצלחה רבה כל כך, שבעלי שאל: למה את תמיד נראית צעירה כל כך בזמן האחרון?’ אין מה להוסיף.”

סגור
מוצר התנסות מתנה- בהצטרפות למועדון
דילוג לתוכן