fbpx

תשלום מאובטח בכרטיס אשראי או דרך פייפאל

100% קוסמטיקה טבעית באישור תו התקן NATRUE

חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תתחדש.י

מגיע לך באלם שפתיים במתנה*
*מוגבל ליחידה אחת לכל לקוח/ה במשך תקופת המבצע

נטופית רפואית

הנטופית הרפואית (Althaea officinalis) או בשמה באנגלית (Marsh mallow) היא אישיות רבת חשיבות – הן בגינה והן בבית המרקחת. הפרחים הלבנים העדינים סגולים מעט בבסיסם, ודומים לאלה של קרובת משפחתה, הח’וביזה (חלמית גדולה). אבל הנטופית אינה רק פרח גינה נאה; היא מועילה מאוד להקלה על שיעול או צרידות, לבעיות עיכול ולטיפול בפציעות קלות. בזכות התכונות המיטיבות האלה, הנטופית היא מרכיב חשוב ברבים ממוצרי הטיפוח לעור של ד”ר האושקה.

ריר מגן
סודה של הנטופית הרפואית חבוי בשורשיה, בעליה ובפרחיה: ריר צמחים רפואי. הריר מצפה את הרקמות בשכבת מגן – בפה, בקיבה או על העור.

דביק וטעים
בעבר שימש שורש הנטופית הרפואית להכנת ממתק המרשמלו. המרשמלו המודרני הומצא בצרפת, והוא מיוצר על בסיס תחליפים שונים.

קצת מלח
בארצות רבות אפשר למצוא את הנטופית בחוף הים, בשל חיבתה לקרקע מלוחה. אם אדמת הגינה שלכם לחה, מלוחה ועשירה, תוכלו לגדל בה נטופית בקלות.

איזון מושלם
קרקע מלוחה נוטה להיות יבשה, אבל הנטופית פותרת את העניין בקלות – שורשיה מכילים תאי ריר רבים המסייעים לשמירה על רמות לחות מאוזנות. בזכות יכולתה לאגור לחות, הנטופית המוכשרת יכולה לסייע לעור – גם במוצרי הקוסמטיקה שלנו.

מושיטה יד
סגולותיה המיוחדות של הנטופית ניכרות בקרם הלחות לידיים של ד”ר האושקה. כבר יותר משלושים שנה משמש הצמח מרכיב חשוב בקרם האהוב, והוא מסייע לידיים יבשות, מחוספסות וסדוקות לצלוח את עונות הסתיו והחורף הקרות בשלום. זה הרגע לומר תודה מקרב לב לנטופית!

מחברת: קלאודיה ניקשטאט

צלם: פיליפ מולטר

סגור
מוצר התנסות מתנה- בהצטרפות למועדון
דילוג לתוכן