fbpx

תשלום מאובטח בכרטיס אשראי או דרך פייפאל

100% קוסמטיקה טבעית באישור תו התקן NATRUE

חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תתחדש.י

מגיע לך באלם שפתיים במתנה*
*מוגבל ליחידה אחת לכל לקוח/ה במשך תקופת המבצע

על השמנים של ד"ר האושקה

מה עושה את השמנים של דר' האושקה לכל כך מיוחדים?

כשאנחנו קונים שמן גוף יש משמעות גדולה לאיכות של השמן – הרי אנחנו מורחים את השמן על כל הגוף, על כל מעטפת העור של הגוף, שהיא מעטפת חיה, קולטת ונושמת. יש משמעות למה שאנחנו מורחים.

שמן סינטטי או שמן טבעי ? מה הם ההבדלים?

שמן סינטטי – מורכב משמן מינראלי, פארפין , וזלין או שמן מינראלי אחר. מוצרי נפט , אמנם מהטבע, אמנם בעבר הרחוק מאד מקורו בצמחים, אך תהליך היווצרות הנפט עבר לחץ עצום ותהליכי חום גדול לאורך אלפי שנים, לא נשאר בהם שום דבר צמחי. העור שלנו אינו יכול עבוד עם שמן מינראלי, הוא נשאר זר לעור, העור אינו מקבל הזנה משמן כזה והוא נשאר על פני שטח העור, סותם את הנקבוביות, בסופו של דבר מיבש את העור כי הוא מפריע לתהליכי איזון הלחות של העור.
לעומת השמן המינראלי, שמן ממקור צמחי יש לו חדירות טובה לעור, והוא נשא טוב של חומרים לעור. שמן ממקור צמחי אכן נותן לעור הזנה ואיכות של חום.

אז מדוע להשתמש בשמן מינראלי?

כי הוא אינו משתנה, הוא תמיד אותו הדבר, קל יותר ליצר תכשיר אחיד. שמן צמחי משתנה משנה לשנה
כי הוא הרבה יותר זול, ולכן הרווח במכירה גדול הרבה יותר
קל להבחין בין שמן טבעי לשמן שהוא לחלוטין אינו טבעי, אך בשוק יש הרבה תכשירים שהם “סמי- טבעיים”, שהם חצי חצי.
לדוגמא:
שמן גוף שמכיל: paraffin, caprylic triglyceride, avocado oil
המרכיב העיקרי הוא שמן מינראלי
המרכיב השני הוא אמנם שמן צמחי אך הוא עבר הרבה מאד תהליכים כימיים כדי להיות אחיד ולא משתנה, הוא זול. אין בו את העקבות של צמח האם – אפשר להפיק אותו מכל צמח, ואפילו ממקור סינטטי ואי אפשר בהכרח לדעת. הוא אמנם חדיר לעור, אך לא נשארו בו הרבה איכויות מזינות טבעיות.
שמן סמי טבעי : חצי חצי טבעי ולא טבעי – לא יחשב תכשיר טבעי.

שמן טבעי:

יהיו בו אמנם שמנים צמחיים, אך הם יהיו שמנים זולים, לא אורגניים, מה שאומר יותר חומר הדברה. חומרי הריח יהיו בישום סינטטי שאין לא כל איכות טיפולית ובמקרה הטוב שמנים אתריים קנויים (שלא מופקים על ידי החברה עצמה, ואין להם שליטה על האיכות שלהם). בכל זאת שמן כזה יחשב כתכשיר טבעי למרות איכותו הירודה

שמן טבעי אורגני

בארץ, בהעדר תקינה מסודרת, גם שמן שיש בו מעט מאד מרכיבים אורגניים יכול להחשב שמן אורגני , השמן האורגני יכול להיות בכמות קטנה ולהיות רק גימיק שיווקי. אפשר לראות את זה על פי מקומו במרכיבים.
יש כמובן גם שמן טבעי אורגני לגמרי. ועדיין יהיו הבדלי איכות מאד גדולים בין השמנים. רוב השמנים אינם מופקים בכבישה קרה אלה בחימום ודחיסה( המאפשר הוצאה של כמות הרבה יותר גדולה של שמן) בתהליך זה הרבה מאד מאיכויות השמן – חומצות שומן חיוניות וויטמינים נהרסים.
מאילו צמחים הופק השמן – האם זהו רק שמן נושא, או שיש מחשבה טפולית מאחורי השימוש בו.
לרוב רק יוסיפו לשמן שמנים אתריים – תהליך פשוט של ערבוב שמן עם שמן אתרי, ולא בהכרח מיצויי צמחים בשמן שמעניק לו מרכיב בריאותי נוסף.

שמן של דר' האושקה

השמנים של דר האושקה הנם ממקור אורגני לחלוטין, הם הופקו בכבישה קרה מה שמבטיח את האיכות הגבוה שלהם, שמירה על חומצות השומן והוטמינים.
רבים מתפלאים שדר’ האושקה משתמשים בשמן חמניות שנחשב שמן זול. אך זוהי בחירה מודעת כי יש לחומצות השומן של שמן חמניות הרכב מאד דומה למבנה חומצות השומן בעור ולכן יש לו איכות חדירה טובה ואפקט טוב על העור. מנק. מבט אנתרופוסופית יש לחמניה קשר מיוחד עם השמש – הפרח מפנה כל הזמן את פניו לשמש, עוקב אחריה ולכן קולט הרבה איכות של אור וחום. פרח שאינו חייב מזג אויר חם מאד, ובכל זאת נושא הרבה חום ואור.
שמן שקדים מרגיש פחות נעים על העור כי הוא סמיך יותר ולכן דביק. הוא רגיש יותר לשמש ואויר ונוטה יותר להתקלקל.
בתכשירי דר’ האושקה, בכל שמן יש קומפוזיציה שונה של שמני נושא ממקורות צמחיים שונים שביחד נותנים לשמן את האיכות המיוחדת שלו, את תחושת המריחה הקלה, את ההרגשה הנושמת והטבעית על העור, את האיכות הטיפולית שמתאימה ללכל שמן

מיצוי צמחים בשמן

כאמור לא בכל שמן טבעי ואפילו אורגני נמצא מיצוי צמחים בשמן. אבל גם אם נמצא, תהליך מיצוי צמחים בשמן הסטנדרטי הוא תהליך מיצוי קצר של 2-4 שעות שבמהלכו
מחממים את השמן לחום של 40-60 מעלות, ואחר כך מסננים את הצמחים בסינון תעשיתי. מאבדים כך הרבה מאיכות הצמח בשל החימום. בתהליך מיצוי תעשיתי לא חייבים להשתמש בשמן איכותי מכיוון שממילא השמן נהרס בחימום
תהליך מיצוי הצמחים בדר האושקה לעומת זאת הוא תהליך ארוך ומורכב – את השמנים שמים בתוך כדי חרס ענקיים. מוסיפים להם את צמח המרפא המיובש למיצוי למשך 7 ימים. את השמן מחממים רק עד לטמפרטורה של 37 מעלות ( חום הגוף). הטמפרטורה הזו מאפשרת מיצוי, אך מבלי להרוס את איכויות השמן, ומכיוון שזוהי טמפרטורת הגוף שלנו, אנחנו והופכים בתהליך זה את השמן לנגיש יותר עבור הגוף. הכוח של הצמח נפתח בעבור הגוף.
בכל יום, בוקר וערב, מערבבים את השמן בתנועות ריתמיות. התנועה עוזרת לפתיחה ומיצוי טוב יותר של צמח המרפא. לאחר מכן נעשה תהליך סינון ידני, ןבקרת איכות קפדנית ביותר.

עכשיו ברור מה עושה את השמנים של דר' האושקה לכל כך מיוחדים

אורגני מעל ומעבר לכל ספק
כבישה קרה של השמנים השומרת על כל איכותם
לכל שמן יש את הגוף שלו, ואת ההרכב הייחודי שלו – אין שמן הדומה במרכיביו לאחר. בהתאמה מלאה לאיכות הטיפולית הרצויה של השמן
מיצוי צמחים בצורת הכנה ייחודית לחברת דר’ האושקה – אין כמוה באף חברה (צריך להיות משוגע לדבר ולשים איכות בפני ריווחיות כי זה לא כלכלי בשום צורה)
שמנים אתריים שמופקים על ידי החברה בפיקוח קפדני
שימוש בצמחי מרפא המוכרים בעולם הרפואה, לא רק צמחים קוסמטיים (היפריקום, שיזף הבר, ארניקה, שבטבט וכו)
התאמה מירבית לעור ולגוף
איכויות טיפוליות לא רק לעור אלא לגוף ונפש.

סגור
מוצר התנסות מתנה- בהצטרפות למועדון
דילוג לתוכן